Vilka är vi

Vår webbadress är: https://vittangisportklubb.se.

Behandling av personuppgifter och GDPR

Vilken data vi samlar in och varför

Kontaktformulär

Om du använder vårt formulär för att skicka ett meddelande till oss, samtycker du till att informationen du uppger sparas så länge vi finner det nödvändigt.

Inbäddat innehåll från andra internettjänster

Delning av data

Vi delar inte vidare någon information om dig som besökare på vår webbsida.

Hur länge sparar vi data

Vi sparar data om dig, ex. om du använder vårt formulär för att kontakta oss, så länge vi anser det nödvändigt. Oftast är det inte speciellt lång tid.

Dina rättigheter kring din data

Du kan begära att data om dig ska raderas. Kontakta då kansliet så att vi kan se till att det händer. Du kan inte få data som är obligatoriskt att vi sparar raderad. Den typen av data måste vi spara på grund av lagar och regler kring administrationen i föreningen.

Vårt nyhetsbrev

Du kan när som helst välja att avregistrera dig från vårt nyhetsbrev. Det gör du direkt här på webbsidan.

Kontakta kansliet vid frågor eller problem med något på hemsidan.