Sommarkul

Alla barn från 1 år till och med årskurs 6 är välkomna att delta i årets Sommarkul. Vi leker, spelar och hittar på en massa andra roliga aktiviteter utomhus på Vittangi Idrottsplats. Två dagar fyllda av rörelseglädje, kompisar och glada vuxna.

Tid: Lördag 18/6 kl. 09.00-16.00
Söndag 19/6 kl. 09.00-16.00

Anmälan

Anmäl genom att fylla i anmälningsblanketten och lämna in den på Vittangi Sportklubbs kansli. Det går bra att lägga anmälan i den vita brevlådan, att skicka anmälan eller att maila anmälan till: vittangisportklubb@hotmail.com

ANMÄLNINGSBLANKETT (klicka för att öppna)

Sista anmälningsdag är 16 maj!

Avgift: 100kr per barn.
Alla deltagare ska vara medlem i Vittangi sportklubb.

Läs mer om medlemskap här: Medlem

Information

Barnen kommer att delas upp i grupper efter ålder eller årskurs, det går i mån av plats att önska en annan grupp, till exempel om syskon vill gå i samma grupp.

Lunch och mellanmål ingår för barnen för båda lördag och söndag.

Barnen får bio, t-shirt och vattenflaska.

Olycksfallsförsäkring ingår.

Informationsbrev till alla barn som anmält sig kommer några dagar före sommarkul.

Vid frågor, kontakta VSK:s kansli

E-post: vittangisportklubb@hotmail.com

Varmt välkomna till sommarens roligaste aktivitet!

Kategorier: Sommarkul