Vi hälsar alla våra medlemmar, 18 år och äldre, välkomna på medlemsfest på Folkets Hus fredag 30 december klockan 20-01.

Antalet platser är begränsat till 135 personer – först till kvarn gäller. Anmälan sker endast via sms till Harriet Linghall på 073-047 4487. Uppge för- och efternamn i anmälan.

Entréavgift: 150 kronor, ska senast vara betald 5 dagar efter anmälan. Detsamma gäller medlemsavgiften ifall den inte är löst.

Swisha till VSK: 123 412 2677. Skriv i meddelandet vem du betalar för. OBS! Om betalningen inte inkommit i tid stryks din anmälan för att lämna plats till nästa. Det går även att betala kontant på föreningskansliet, men kansliet har stängt för semester 8-20 november.

Kiruna Kickers spelar på medlemsfesten!

På festen säljs thaimat, läsk, vin, cider och öl i serveringen. Frågor besvaras dels via sms till samma nummer som anmälan görs på, och dels i evenemanget Medlemsfest 2022 på Facebook.

Varmt välkomna önskar styrelsen för Vittangi SK!